BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, July 16, 2009

CiNtA vs l0vE

NaMeSte...


Demam + Batuk + Selsema = RiNDu... Neh arr kesimpuln yg aku dpt sejak sakit 3 ari neh.. Rindu kt omak, kalo die ade leh gk nk manje2..pas tuh rindu kt pakwe, kalo die ade leh bawa g kepci..rindu kt akak, klo tk skrng neh ngh ngumpat2 n golak2...rindu kt member2,fiqa, karen(yg single agi tuh) klo tk, leh gak wat sengal sesame..rindu kt abg..., sure die suh mkn ubat kn kn kn... Neh arr,dalam sakit..der gak paedah kn. Time sakit2 neh arr kite nk manje2..time neh gak kite nk take care kt someone special.. Tp pe2 pun.., aku jenis tk suke mkn ubat...pedulik arr sakit ke ape ke..janji aku totap leh senyum agi...heeheh..
Pepagi td aku bgn kul 3 pg..,pas tuh juin hoohaa kojap then borak ngn zackvirg, dak n.9 yg aku kenal lam yahoo chat..borak2 dh kul 6 pg. Ari neh kn, rase mcm sentimentl arr skit..rindu kt semua org. Entah, bile kite rase rindu kn time tuh jugk kite rase nk jumpe die kn..Der arr dak india (yamboi) ckp ngn aku...pompuan mudah jatuh cinta.. Ye ke??? Aku neh tak arif sgt pasal cinta neh.. Tp bagi aku kn, cinta leh dtg bile2 mase n kpd sesiapa pun..tk kire arr kite lam kedai ke kite ngh masak ke.. hatta kite lam toilet pun kite leh rase cinta tuh hadir..wakaak...ade lak kn..
Cinta neh kadang2 mengembirakn, kadng2 menyedihkn..der gak yg tkde feeling..ermm...patut ke mcm tuh?? wakakak...Tp, penglamn cinta mendewasakan. Der yg pernh brcinta pas tuh kecewa...der gak yg brcinta then bahagia... Tak kurang juga yg bercinta bagai nk rak.., tp tk dpt ape2...Cinta neh mcm kite beli nombo ekor.., ikut nasib arr. Nasib baek dpt untung "bahagia" kalo nasib tk baek dpt rugi "keciwa" jek.. Bagi aku kn, kecewa skali tk brmaksud kite kecewa kedua atau ketiga kali.. Setiap org brhak dpt bahagia..,juz mase dn ketika jek yg menentukn bila bahagia tuh nk dtg.. Neh pesanan utk aku sendiri n korang semua arr.. Sekali dilukai, bukn brmaksud kite akan kecewa selama nya...Setiap org diciptakn berpasang-pasangan.. Tak kire arr bile..tp masa nya akan dtg juga kn. So selami hati, hiasi peribadi n hepi alwayz...insyaallah.. cinta akan hadir utk mengmbirakn hidup anda... Tak salah brcinta, tp tak patut utk menolak cinta kn.. Give love a try kalo tk berjaya..mybe lom der jodoh arr tuh..try better next time k...waakkak..
Lastly..., for all yg bace neh... cintai diri anda seblum anda mencintai org len.. Love is everywhre tp jgn mensia2 kn cinta yg ada di dpn mata.. Dunt think love as a crime.. Tapi yg penting.., Cinta Pada Allah Tetap Kekal Abadi..

pEaCE n0 wAR.., Miss Ck

0 comments: